Pozycjonujemy w Google

ub w linkach prowadzących do tych stron ale tylko tych, które Google przechowuje...Wyszukiwarka Google za każdym razem kiedy szukamy jakąś frazę to pokazuje liczbę stron posiadających w treści podane frazy. Oczywiście chodzi o sło

Pozycjonujemy w Google Wyszukiwarka Google za każdym razem kiedy szukamy jakąś frazę to pokazuje liczbę stron posiadających w treści podane frazy. Oczywiście chodzi o słowa kluczowe znajdujące się na bezpośrednio stronach lub w linkach prowadzących do tych stron ale tylko tych, które Google przechowuje...Wyszukiwarka Google za każdym razem kiedy szukamy jakąś frazę to pokazuje liczbę stron posiadających w treści podane frazy. Oczywiście chodzi o słowa kluczowe znajdujące się na bezpośrednio stronach lub w linkach prowadzących do tych stron ale tylko tych, które Google przechowuje w swoim indexie.

Niedawno zastanawiałem się ile z tych tysięcy a nawet milionów stron są rzeczywistym contentem a ile z nich to tylko różnego rodzaju zaplecza i strony służce w taki czy inny sposób pozycjonowaniu lub promocji innych stron.

Najprostszy przykład takie katalogi - z założenia są to strony służące promowaniu a właściwie to linkowaniu innych stron. Z tego właśnie powodu w katalogach pojawia się bardzo dużo różnych słów. Spora część katalogów jakie istnieją gdzieś w sieci w ogóle nie jest uwzględniana w indexie i wyszukiwaniu. Stanowią śmietnik służący jedynie pozycjonowaniu.

Wyjątkiem od tego są katalogi tematyczne i regionalne. Te pierwsze służą do gromadzenia informacji o stronach z wybranej branży, umożliwiają wyszukiwanie informacji. Natomiast katalogi regionalne pomagają w odnajdywaniu firm i instytucji w określonych miastach lub regionach.

© 2019 http://nowak-agroturystyka.wielun.pl/